...رازهای یک عاشق....

...رازهای یک عاشق....

درد دل یه عاشق تنها. . . . . .

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 12550
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 12550
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



رفتی گلم...؟

یه روز تو خونه ی دلم

سرنزده یکی اومد

محو نگاش شدم حالا

گفتم اومد گفتم اومد

چه روزگار خوبی بود

یکی شدم با اون نگاش

هرچی می گفتم می دونست

از غصه های روزگار

دیوونه ی نگاش شدم

فدای اون چشاش شدم

تموم هستیمو دادم

خیره به جای پاش شدم

یکدفعه پنهون شد و رفت

زندگی زندون شد و رفت

میون گرمای دلم

برف زمستون شد و رفت

 


هیچ وقت به التماس چشمانت نه نگو

بیا به تنهاییم

تا تمام عشق را بخندانیم و

بهار را پر رنگ تر نفس بکشیم

فقط پر و بالی از عشق می خواهیم

                                می آیی؟؟؟

می گوید:"دوستت دارم."

می گویم:"من نیز"

می گوید:چه قدر؟

می گویم:به وسعت دریاها،به پهنای اقیانوس ها

می گوید:به چه عمقی؟

لحظه ای درنگ می کنم،می گویم:"به عمق آسمان ها !!!"

می پرسم:تو چه قدر؟

می گوید:به اندازه ی وسعت دلم.به پهنای قلبم.

تورا به اندازه ی وجودم دوستت دارم و

"می دانم که راست می گوید همان گونه که من نیز".


سادگی مرا ببخش که خویش را تو خوانده ام

برای برگشتن تو به انتظار مانده ام

سادگی مرا ببخش که دلخوش از تو بوده ام

تورا به انگشتر شعر مثل نگین نشانده ام

به من نخندو گریه کن چرا که جز نیاز تو

هرچه نیاز بود و هست از در خانه رانده ام

اگر به کوتاهی خواب. خواب مرا سایه شدی

به جرم آن داغ عطش بر لب خود نشانده ام

گلوی فریاد مرا سکوت دعوت تو بود

ولی من این سکوت را به قصه ها رسانده ام

دوباره از صداقتم دامی برای من نساز

از ابتدا دست تو را در این قمار نخوانده ام

گناه از تو بود ومن نیازمند بخششت

چرا که من در ابتدا تورا زخود نرانده ام

گناه کار هرکه بود کیفر آن مال من است

به جرم آن داغ عطش بر لب خود نشانده ام...




نظرات شما عزیزان:

nafas
ساعت12:14---19 اسفند 1390
سلام دوستم وب قشنگي داري به منم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: hadiii تاريخ: پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to asheghetanhaa.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com