...رازهای یک عاشق....

...رازهای یک عاشق....

درد دل یه عاشق تنها. . . . . .

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 12527
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 12527
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



از رسم زمونه دوستمو شناختم
واقعا  خوب شناختمش از این اشتباه خیلی پشیمونم
تا عمر دارم خودمو نمیبخشم
اگه دوستی میخواد اینجور باشه من اصلا این دوستیو نمیخوام
منو بگو که چی در موردش فکر میکردم
یه چیز بزرگ برا خودم تو ذهنم درست کرده بودم
خودش به هم ریخت این دوستیو که چند سال براش زحمت کشیده بودم
یعنی این چیزی که میخواستی اینقدر مهم بود که به خاطرش رفتی پشت سرم بد حرف زدی
به خودم میگفتی من نمیرفتم پیشش
خــــــــــــــــــ یـــــــــــــــــــــ لـــــــــــــ ی
بـــــــــــــــــ ی مــــــــــــــعــــــــــــــرفـــــــــــ تـــــــــ ی
اینو یادم میمونه تا عمر دارم.(مذکرا)بد نگیرید دیگه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: hadiii تاريخ: پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to asheghetanhaa.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com