...رازهای یک عاشق....

...رازهای یک عاشق....

درد دل یه عاشق تنها. . . . . .

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 77
بازدید کل : 12541
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 77
بازدید کل : 12541
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


صدایم کن


مرا آتش صدا كن تا بسوزانم سراپايت
 

مرا باران صلاده تا ببارم بر عطش‌هايت
 

مرا اندوه بشناس و كمك كن تا بياميزم
 

مثال سرنوشتم با سرشت چشم زيبايت
 

مرا دودي بدان و ياري‌ام كن تا درآويزم
 

به شوق جذبه‌وارت تا فرو ريزم به دريايت
 

كمك كن يك شبح باشم مه‌آلود و گم‌اندرگم
 

كنار سايه‌ي قنديل‌ها در غار رويايت
 

خيالي، وعده‌اي، وهمي، اميدي، مژده‌اي، يادي
 

به هر نامي كه خوش داري تو بازم ده به دنيايت

********************************************************




این چه عشقیست چه عشقیست که در دل دارم

من از این عشق از این عشق چه حاصل دارم

میگریزی ز منو در طلبت بازهم بازهم کوشش باطل دارم

بازلبهای عطش کرده من عشق سوزان تورا میجوید

میتپد قلبم و با هر تپشی قصه عشق تو رو میگوید

این چه عشقیست چه عشقیست که در دل دارم

من از این عشق از این عشق چه حاصل دارم

میگریزی ز منو در طلبت بازهم بازهم کوشش باطل دارم

بخت اگر از تو جدایم کرده میگشایم گره از بخت چه باک؟



                                   


ترسم این عشق سرانجام مرا بکشد تا به سرا پرده خاک



http://iranrooz.persiangig.com/image/pic-love/parvaz.jpg



این چه عشقیست چه عشقیست که در دل دارم

من از این عشق از این عشق چه حاصل دارم

میگریزی ز منو در طلبت بازهم بازهم کوشش باطل دارم





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: hadiii تاريخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to asheghetanhaa.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com