...رازهای یک عاشق....

...رازهای یک عاشق....

درد دل یه عاشق تنها. . . . . .

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 113
بازدید کل : 12577
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 113
بازدید کل : 12577
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


دلم گرفته

م

سلام به همه ی دوستان گلم ببخشید دیر اومدم امیدوارم حاله همتون خوب باشه این روزا زیاد حالم خوب

نیست خیلی دلم گرفته از ادما ولی مهم نیست انشا الله جبران این چند روزه نبودنمو میکنم فقط نظر یادتون نره

 

دلم گرفت

دلم گرفت از این روزها از این روزهای بی نشون

از این همه در به دری از گردش چرخ زمون

دلم گرفت از ادما از آدمای مهربون

از این مترسکهای بد از همدلهای همزبون

تو هم که بی صدا شدی آهای خدای آسمون

آهای خدای عاشقا توئی فقط دلخوشیمون

آره دلم خیلی پره از غمهای رنگ و و وارنگ

از جمله دوست دارم دروغهای خیلی قشنگ

دلم گرفت از این روزها از ادما از آدمای
نامهربون

از تو که با ما نبودی از اون خدای آسمون از اون خدای آسمون



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: hadiii تاريخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to asheghetanhaa.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com